asics hardloopschoenen

#1 von Xenia Charley , 21.01.2020 04:21

Nogmaals is de ether dik met onhoudbare asics hardloopschoenen onzin. pose, chi, toning, blote voeten, minimalistisch ... wanneer eindigt het? "Op basis van deze opmerking lijkt ASICS behoorlijk tevreden te zijn om te voorkomen dat hij zijn belangrijkste concurrenten (bijv. Saucony, New Balance, Nike en binnenkort Brooks) volgt in de minimalistische strijd. Om eerlijk te zijn, het kan me niet echt schelen of ze dat doen - er zijn op dit moment tal van opties van andere bedrijven, en het is ASICS-verlies als de beweging doorzet en ze verliezen in een groeiende sector van de hardloopschoenenmarkt (volgens voor Leisure Trends Group, maakten minimalistische modellen 39% uit van alle trailschoenen die in april 2011 werden verkocht - ze vertegenwoordigden slechts 3% in 2010).

Moet iedereen minimalistisch worden? asics hardloopschoen Nee, absoluut niet. Als u pijnloos loopt op schoenen uit de ASICS 2100-serie, blijf dat dan ook doen. Rennen is immers wat belangrijk is, en waarom knoeien met wat werkt. Zoals Bartold echter opmerkt, zijn mensen variabel, dus waarom zouden we asics dames verwachten dat het 12 mm lift, hiel slagmodel voor iedereen werkt? Daarom ben ik zo verbijsterd over zijn bereidheid om de minimalistische beweging te bestrijden.

Ja, elke hardloper is anders en heeft andere eisen. ASICS heeft veel schoenen om uit te kiezen, alleen als je voorkeur of eis er een is zonder een grote hak en veel kussen. Zie nogmaals mijn bovenstaande opmerking over de waarschijnlijkheid dat de dagelijkse recreatieve hardloper een paar ASICS-raceflats vindt in een typische schoenenwinkel. Wat de hakhoogte asics gt 2000 betreft, is ASICS net zo goed een maat voor iedereen.

En ja, hardlopers zullen altijd geblesseerd raken, en dat zullen we doen omdat we vaak dom zijn en meer rennen dan zou moeten en wanneer niet. Bij gebrek aan klinische proeven, die ASICS niet in een peer-reviewed tijdschrift heeft gepubliceerd om aan te tonen dat hun eigen schoenen letsel verminderen, vertrouwen we vooral op anekdotes. Anekdotes suggereren dat sommige hardlopers profiteren van een blote voeten of minimalistische aanpak.

Minimalistische schoenen brengen ons dichter bij onze natuurlijke staat (op blote voeten). Ik zou beweren dat de Asics Kinsei of Kayano veel meer gemeen hebben met een Sketchers Shape-Up dan de Vibram Fivefingers. Ik ben bijvoorbeeld niet geboren met een stuk onstabiele demping onder mijn voet (zoals de Sketchers geven), die werd geboren met mijn hiel 12 mm van de grond getild met een steunelement ingeklemd onder mijn boog.

Maar asics 2000 gt ik zal zeggen dat ik het leuk vind om meer te rennen, en dat is alles dat echt belangrijk voor me is, en het maakt me echt niet uit of dat in een peer-reviewed tijdschrift wordt gepubliceerd. Ok, vergeet claims. Laten we beginnen met het huidige proces van naar de winkel gaan en hardloopschoenen kopen. Waarom vindt de schoenenindustrie dat schoenen met een hiellift van 12 mm (of groter) de 'gouden standaard' zijn? Als er geen peer-herzien bewijs is dat deze schoenen met hoge demping blessures voorkomen of voordeliger zijn dan zero-drop schoenen, waarom is er dan niet meer variatie?

Xenia Charley  
Xenia Charley
Beiträge: 3
Registriert am: 21.01.2020


   

converse nere

________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________
Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen
Datenschutz