adidas nmd dame

#1 von Bert Windsor , 04.05.2018 11:03

adidas NMD R1 Camo Pink Jan 16, 2017 Udgivelsesdato: adidas nmd dame Forår / Sommer 2017Price: ??? Oprindeligt forhåndsviset hos Foot Locker EU, denne særlige adidas NMD R1 Primeknit forventes at frigive til offentligheden senere i år. Som foreslået, den populære silhuet er defineret af dets snakeskin / camouflage-lignende mønster over primekompositionen. Et tricolor tre stripemotiv på sidepanelene lavet i sort, oliven og hot pink, tegner sit undervurderede design, der også indeholder en særprægende japansk tekst. Derudover supplerer beige og oliven EVA indstikninger temaet, mens en skarp hvide enhedsunitsrunde ud det slanke design helt.

Vi for nylig foreslog nye tilbud fra adidas originals Stan Smith CF for voksne, der har skoen, kommer i hvide læderoverdele opvejet af de dristige hits af farve bemærket på hæl- og tunge branding. Vi har nu fundet ud af, at adidas også har frigivet samme model til børnene, eller nogen der kan passe ind i en GS-størrelse. I dag kigger vi på en af de tilgængelige farveveje. Adidas Originals Stan Smith adidas ultra boost triple black CF er konstrueret og designet på samme måde. Tynd indeholder den hele hvide læder øverste udstyret med de tre velcro stropper, perforeringer på panelet, der anvendes som Three Stripes branding, en matchende All-White sål enhed og hits af Green placeret på både hæl og tunge branding.

Vi er godt sikre på, at skoen er længe adidas tubular gået, men hvis jeg var du, vil jeg holde øjnene skrællet, du ved aldrig, hvilken anden placering muligvis kunne få nogle par i den nærmeste fremtid. Adidas har taget sig tid til at afsløre deres nyeste iteration af Pure Boost i 2017. At gøre sin debut som en af de første sneakers, der brugte deres Boost-teknologi, returnerer Pure Boost i 2017 med et helt nyt look. Adidas Pure Boost har et alsidigt, fleksibelt og adaptivt design, der gør det muligt for løbere at udholde alt, hvad bymiljøet har at byde på. Nye funktioner i Pure Boost inkluderer en 8mm hæl løft og progressiv skulptur af BOOST mellemsål, adidas eqt med en bredere forkant for optimal understøttelse.

Denne gang vælger de tre striber for en subtil og ren æstetik, da alle tre par består af hvid læder øverst kontraheret af enten OG Grøn, Blå eller Guld. De minimalt farvede hits vises på tunge og hæl branding, mens de tre stropper, foring og tunge enhed alle kommer i hvid. Allerede tilgængelig internationalt, vil vi fortælle dig, hvornår disse kommer til land. Er du fan af den velcro fastspændte Stan Smith? Lad os vide hvad du synes i kommentarerne nedenfor. Adidas EQT Support ADV debuterede i 2016, og det ser ud til, at adidas har store planer for den retro-inspirerede livsstilløber i 2017, og vi fortsætter med at se nye farveveje.

Jeg er ikke en væddemand, men hvis jeg var, ville jeg sige, at adidas Boost vil fortsætte med at styre sneaker spillet i 2017. Bortset fra Ultra Boost, NMD og Yeezy tilbud, er jeg helt sikker på, at adidas også vil frigøre endnu flere af deres klassiske modeller ved hjælp af gode ol Boost. En helt ny model folk synes at være interesseret i, er adidas EQT Support Ultra PK du ser ovenfor. Adidas EQT Support Ultra PK er en ny moderne tage på den originale adidas EQT model. Hvad der gør denne model så speciel er, at den kommer med en Primeknit øvre og en Boost sål enhed, adidas cloudfoam noget du sjældent ser adidas gøre, når det kommer til at modernisere deres klassiske silhuetter.

Et par, der kommer til detailhandlere i Europa (for nu) i løbet af forårssæsonen, er denne brede gengivelse, som vi ser ovenfor. Overdækket i en Core Black Primeknit gennem hele den øvre, kan hvid speckling ses både på øvre og på snørebånd. Det udbredte navn kommer fra den lyse rød EVA-indsats, der kan ses på den svarte ud Boost mellemsål samt på hæltrækfanen. Der er ingen bekræftet udgivelsesdato endnu for denne nye farveway af adidas NMD XR1, men hold tunet at sparke på brand for opdateringer.

Bert Windsor  
Bert Windsor

mesut ozil jerseys
ac milan shirt

________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________
Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen
Datenschutz